Måndag och manövertest

Sådärja, kom precis hem från manövertestet! Klarade på första, fett stolt!:D
Har haft sinnessjukt ont i huvudet hela dagen men ska försöka bota det med lite spinning (och jo, det kan funka. För då kan spänningar i nacken släppa när man får blodgenomströmning, har jag lärt mig.) och core. Efter jobbet igår kom jag upp i den summan som jag hade lovat mig själv att spara undan efter alla sommarjobb också, sjukt skönt.

Och just det, en hälsning till Josefin också. IDAG börjar det nya livet för mig på riktigt ;) Nu kör jag stenhårt, blev för jobbigt med alla som skulle komma och fika när jag fyllde år förra veckan..

Nåja, nu måste jag bege mig mot Step in. Ska försöka att inte känna mig som HÄR

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hmm... det krävs lite extra denna gång för att jag ska tro på dig ;)

2011-08-29 @ 18:24:53
URL: http://josefinhedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0