första dagen på resten av mitt liv

Kom precis hem från en väldigt trevlig kväll! Åkte till stan med mamma kring fem och lyckades shoppa med mig tre tröjor. Sen gick vi till Nodo och mötte upp dem andra för att äta middag. Jag åt en kräftsallad som vanligt och den var sjukt god! Ät där! Precis innan vi fick maten så kom en servitör fram och gav mig ett paket och sa "jag skulle bara vilja säga grattis!" blev sjukt chockad och fattade typ ingenting. Men självklart var det mamma som hade varit dit med paketet innan, haha.
Efter maten åkte vi hem för att fika och några fler släktingar kom på besök, måste erkänna att min snickerstårta var jäklarns god också. Och efter det så åkte jag till nodo igen (rekord, nodo två gånger på samma dag) och hängde med Tessan, Jossan, Olivia och Mats. Efter det så åkte vi med jossans pärla några vändor i stan och nu sitter jag här!

Tack för alla gratulationer och så vidare:)
Sämst på att ta kort som vanligt.. så ni får en från weheartit







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0