För mycket mat och kurragömma

Kom precis hem från en trevlig kväll. Vi käkade typ hur mycket mat som helst och sen efterrätt på det. Sjuuukt god mat hade alla lagat iallafall! Efter det drog vi ut och lekte bilkurragömma i några timmar, blev riktigt spännande där ett tag.. men jag måste nog ändå erkänna att våran bil inte vann. Tyvärr!


Förrätt, laxrullar av Anton och Machosallad av Jocke


Jockes monsterportion, men den fick lixom med allt som fanns att välja på. Sjukt gott!

Alltså jå, först lovade jag mig själv att aldrig blogga.. sen lovade jag mig själv att aldrig lägga upp matbilder i bloggen.. Vad gör jag härnäst? Går ut offentligt i min onepiece kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0