Even the wrong words seem to rhyme

Kom hem från jobbet för ett tag sedan, det var 4 väldigt lugna timmar.. förutom att vi fick jaga getingar som invaderade hela kiosken. Jag gömde mig mest i en skrubb om jag ska vara ärlig, smällde faktiskt igen dörren framför Antes ansikte också och höll igen dörren när getingen började attackera (läs: flyga närmare). Kom sedan på att det var ganska elakt att stänga in någon tillsammans med en geting medans man själv tar skydd. Så ett tips till er från mig är att inte  hamna med mig i krig, jag räddar troligen mig själv först..

Har gått med på ett nyttighetslöftesgrejsimojs med Jossan och rätt många fler också, och eftersom att jag fikade imorse på skolan så börjar jag imorgon! Fyller ju dock 18 på onsdag så då lär det blir rätt svårt att skippa tårtan så den ska jag fan äta. Mmmmm snickerstårta.

Tog precis på mig min ziperall och sitter här och bara känner mig sjukt nöjd utan anledning och lyssnar på mysig musik.
Howie Day – Collide - Acoustic Version
Even the best fall down sometimes
Even the wrong words seem to rhyme
Out of the doubt that fills my mind
I somehow find
You and I collide

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0