Att leva i nuet



Kommit på mig själv allt för många gånger med att bara leva för framtiden. Just nu till exempel väntar jag bara på att skolan ska ta slut, att jag får fortsätta ett nytt kapitel liksom. Förutom att skolan ska ta slut så vill jag åka på festival just nu, mer än allt annat typ. När man tänker sådär så tror jag att man missar allt bra som faktiskt händer i vardagen. Skolan kan ju faktiskt vara lite rolig ibland(ok, nu försöker jag intala mig det här) och så händer det ju en massa roliga saker innan studenten också. Till exempel: Fyller 18 på onsdag, körkortet snart klart, polenresa med några från klassen, Thailandresa med släkt och familj, fester och en massa annat impulsivt. Från och med nu ska jag försöka leva lite mer varje dag och inte bara blicka framåt, förutom när det blir för tungt dårå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0